​​​​​​​​​​​​​​​​​         

Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

This is Your Browser On AI. Any Questions?


In brevi

  • U modalità di Copilot di Microsoft Scorciate di Microsoft FREE, AI Conducatu à i Massi – No Waitlist, ùn appare micca approfittassi, solu dumandà.
  • Comet è Dia Promettente Assistenti Superchicati, Automazione profonda, è a privacy-si pudete stomacu u prezzu (o puntuà un invitu).
  • L’opera è prestu Neon Bet on Local AI è multitascu è multivu salvaticu, mentre u navigatore rumore di OpenAi puderia sopra u ghjocu sanu.

I Microsoft Lanciari di Modu Copilot per u bordu A settimana passata marca un puntu di trasfurmazione in i guerri di u navigatore, cum’è u bene di $ 3 trilioni cumpletamente unitu à a battaglia. A funzione sperimentale trasforma in ciò chì a cumpagnia chjama un “navigatore AI-Powered” è hè luntanu da solu in pruvà à duminà stu campu ncente.

A cumpagnie à mità di meza racing à l’intelligenza artificiale à l’avvisu artificiale in a sperienza di navigazione, ognunu cù avvicinamenti radicali differenti per a prima forza, è e capacità. I stizzisti ùn puderianu micca esse più altu: Quellu chì vince puderia rimpiazzà quantu miliardi naviganu l’internet.

U timing ùn hè micca accidente. ChatGt, Claude, e perlemplexzione esisti cum’è e necessiche di standone, ma ùn pudete micca l’utilizza per navigà direttamente in forma, o interagisce i siti di a pagina WERTER. Un navigatore AI cambia chì equazione sanu sanu. Hè cum’è guidà a vostra propria vittura cun una squadra di l’assistenti superintelligenti chì cavalcanu u fucile.

Avà, l’utilizatori chì si affidanu nantu à i navigatori AI sò basalmente pruvà una novità. Ma stu muvimentu puntu u caminu à un novu standard per u navigazione di u web.

Ci hè uni pochi di opzioni dispunibili avà, cercandu di furmà u futuru di ciò chì una sperienza di aizia ai seria. Eccu un paraguni di ciò chì anu da offre.

Microsoft Roow cù Modu Copilotu: U Contendente Gratuitu (per ora)

A proposizione di Microsoft hè cunvinzione: un assistente AI gratuitu chì travaglia in ogni aghjurnamentu Brows borde. U novu modellu di copiali salta l’utilizatori immediatamente cun una casella di inputle unificata chì combina chat, ricerca, navigazione. Ùn ci hè più cliccatu per chatteru – hè ghjustu quandu apre una nova tabulazione.

È questu pare esse a pruposta per u novu internet ai-alimentatu. Invece di andà in una ricerca web, u vostru primu puntu di u cuntattu hè una cunversazione cù un agente AI chì farà tuttu ciò chì vi dumanda cù voi, cunsigliate un libru o un filmu, fate una ricerca cumpleta nantu à un tema, etc.

L’implementazione mostra l’anni di Microsoft di l’investimentu AI paganu. A cuscenza multi-tab significa chì pudete ricerche in vacanze in una decina di siti è dumandate copili per truvà a più vicinu à a spiaggia cun una cucina completa. L’analisi visuale vi permette di nutà un graficu di cummerciu è dumandate previsioni di u prezzu senza abbandunà u situ. U Sumentu video chì cuntrattu punti chjave da un cuntenutu longu in appena un cliccatu.

Ma ci sò catture. L’analisi di u video solu travaglia quandu i capti esistenu – senza capioni, senza riassuntu. A funzione di a nutizia si stende senza paràmetri di data precisi, qualchì volta chì serve l’articuli di anni quandu si dumandava l’aghjurnamenti “recenti”. È quellu “Time LIMITI GRATUITU” TACH LEGUE DOMENTI SOTTU PRICING FUTURI. Ci manca ancu l’integrazione cù l’ecosistema Microsoft, per quessa, ùn pudete micca dumandà à scrive un email per voi, per esempiu, se u vostru indirizzu hè un outlook.com unu.

Se vulete sapè più nantu à questu, eccu un articulu cù e nostre prime impressioni.

Microsoft prumette di prossimi caratteristiche cum’è i viaghji di cartulare chì urganizanu a vostra storia di navigazione in i travaglii di travagliu basatu in tema. Per avà, però, hè un ochju lucido ma imperfettu à a naviga di AI-alimentata

Cometa Perplexità: A prumessa di $ 200 AI

Cometariu rapprisenta l’antitesi di l’approcciu di a nuvola di Microsoft. Questa navigazione aperta privare priorità di almacenà l’infurmazioni nantu à i dispositi di l’utilizatori, assicurendu I dati ùn lascianu mai i so computer. L’architettura riflette una scumessa fundamentale: chì l’utilizatori vi cummercializanu alcune ai sofisticazione per u cuntrollu di a privacy Absoluta.

A perplexità hè principalmente un mutore di ricerca ma di l’AI di l’AI si estendenu oltre i quistioni semplici. Cometa incorporta una ricerca è ad sfumatendu direttamente in a so architettura core – micca cum’è add-ons, ma cum’è cumpunenti integrali di a sperienza integrale. Ogni linea di codice Resta auditibile per a so natura aperta-fonte, chì permette à i ricerchi di sicurezza è di privacie per verificà e so pretensioni.

Offre ancu un assistente assai più putente cù l’integrazione di Gmail-Lasciate Microsoft Copilot in a polvera. L’utilizatori ponu ancu accede à l’assistente Comet, un novu agentu ai da perplexità chì vive in u navigatore web è l’hà scopu di automatizà e funzioni di rutina. Perplexità dice l’assistente pò riassuma e dici e posti di u Calendari, è gestite e tabulazioni è navigate pagine web in nome Walt.

Dunque per esempiu, pudete ordine alimentariu Simply avvenimentu ai per fà lu, dumandate di applicà automaticamente i codici promo durante u checkout, è parse e vostre dati persunali per truvà infurmazioni, trà parechje altre cose.

U solu downside? Avete da pagà $ 200 à u mese per aduprà qualcosa chì hè sempre in a so fase sperimentale.

DIA: L’AI POWERHOUSE CHE Uccidenu u navigatore arcu

charts un cursu mediu trà a fiducia di a terza parte di Microsoft di l’eti di a fonte di a FET. U navigatore usa tutti i mudelli AI Proprietarii sviluppati in casa, cuncessione di cuntrollu cumpletu nantu à a pila di tecnulugia. Stu approcciu Per permette à a diia per ottimisamente a vostra magia specificata per a so Missione hà dichjaratu: maximà a prodottività d’usu è l’accessu à l’infurmazione cù Streamlin.

Da edifici ai mudelli da zrch, Dia avectiri di leccari è dependenze di venditori di venditori. A cumpagnia pò furmà u so cumpurtamentu di ai precisamente, creendu funziunalità specializate chì i mudelli di terzu ùn puderanu micca supportà. E caratteristiche AI persunalizate adattate à i flillu di travagliu individuali, promettendu una sperienza più persunalizata da una suluzioni di una dimensione.

Oleghji di lascià scrive in nomi di u situ di situ web, bar bar di ricerca, bar di url chì funre cum’è l’interfaccia ai chatbot. U bot pò cercà u web per voi, riassumà i fugliali chì uplocianu, è cambia automaticamente trà e funzioni di chat è di ricerca. L’utenti ponu ancu fà e tavuli nantu à tutte e tabulavenesenu aperte, è u bot pò acquistà un prugettu basatu nantu à i cuntenuti di queste tabulate.

Havi un assistente ght-powered interessante chì travaglia attraversu un inseme di cumpetenze. A funzione più recente hà include l’usu di i mudelli di ragiunamentu per capisce megliu e funzioni è esse più utili per l’utilizatori. Dunque per esempiu, pudete dumandà da mandà messagi cù a stessa idea ma frasa differenti basata nantu à i chats chì avete cun diverse persone. Pò ancu aiutà megliu cù a caccia di u produzzione, vendita, è più grazie à i so ragiunamentu capimaculamentu.

Ma u sviluppu pruparicu esigenu e risorse massive, è pudete cuntà quandu avete interagitu cù u mudellu. Mentre Microsoft pò levee Openaie’s Bilions in l’investimentu di ricerca, Dia deve finanzà ogni migliuranza indipindente. Mantene a parità cumpetitiva cù mudelli cum’è GPT-4 precisa investimentu continuu in talente, l’infrastruttura è di risorsi cumposti.

Sfurtunatamente, u nutoriu, chì hè in a beta, hè disponibile per Macos cù l’Americani Oredite. Nantu à u upside, hè nantu à un par cù u navigatore di cometa è liberu.

Aria d’opera: l’alternativa accessibile

L’opera piglia ancu un altru approcciu cù u so Aria chatbot. A cumpagnia ùn vole micca reinvintà a rota, ma offre una sperienza simile à a versione normale di u bordu cù u browser di copolot cù un buttone normale per un ui quandu avete bisognu.

L’integrazione include una funzione di linea di cumandamentu per u cuntrollu di u browser di lingua naturale è ai prompts chì l’analizà u testu hà sceltu direttamente. Cuntrolla i tabulazione di u vostru navigatore cù l’agente AI di l’Opera. Group, vicinu, pin, salvat, è più, senza fundela manuale. L’utilizatori uttene 5 stampi di l’Ai-generatu da ogni ghjornu senza un contu, o 30 cù un contu di opera gratuitu.

Chì a pruposizione di distingue l’opera ùn hè a tecnulugia subitente-Usa i stessi mudelli openii cum’è Microsoft-ma Microsoft-ma preferisce a filosofia di l’implementazione. Operazione offre tutti ai funzioni gratuiti à l’utilizatori, cacciate l’imprese chì puderanu limità l’adopzione. U navigatore integrà ancu u so serviziu VPN esistente cù a funzione AI, creendu una capa di privacy assente da l’implezioni basati nantu à a nuvola standard.

Ma Brozeri d’Estera AI hè l’unicu chì offre un sustegnu sperimentale per mudeli di lingua grande (llmm). È questu hè un puntu impurtante per i primi amusioni, cunsiderendu chì AI cumpagnie quandu ponu uttene e mani nantu à qualsiasi tipu di dati (privati o publicu) per furmà i so mudelli.

U futuru: u navigatore di l’opera è u navigatore di u vptu

Questi dui navigatori ùn sò micca dispunibili micca avà, ma prumettenu di esse u 100% in i travaglii agentichi.

Opera Neon Utenti, per esempiu,, dumandà, u raghjolu, un Rappulutu, un sbeppetore, o ancu un situ web – per a ricerca, cuncepisce micca chì l’utilizatori necessianu. L’opera Neon pò ancu esse dumandata à fà parechje cose à u stessu tempu, permettenu u veru multitascu di u dirittu in u navigatore.

Ùn ci hè micca una data di liberazione di tentativa di tentativa cunnisciuta per sparta oltre un waitlist in operaneon.com. U navigatore prumette trè modi distinti: “Chat” per e conversazioni, “fà” per l’automatizazione di u compitu, è “fà” per creà in siti web.

Neon hà ancu funzionà una macchina virtuale basata in nuvola chì apparentemente continuerà à travaglià ancu quandu l’utilizatori vanu offline. Questa persistenza hà attivatu cumplessu, travaglii longu chì altri navigatori ùn ponu micca match. A privacy resta paramount-tutte l’interazzioni web accade in locu in u vostru dispositivu, cù solu i travaglii creative corre in a nuvola.

A prezzi resta un misteru, ancu chì l’opera hà cunfirmatu serà un pruduttu di sottumissione premium.

Ancu l’ingressu navigatore di l’uttellu di OpenAi si trova in tuttu u mercatu. Mentre a cumpagnia ùn hà annunziatu i piani specifici, u so sapè è e risorse AI facenu un cumpetitore pretendente formidable. A cuntrariu di Microsoft, quale tecnulugia di Licenze Aperta, Openai puderia integrà i so mudelli direttamente senza strati intermediari.

Se u liberatu, u navigatore hè previstu d’utilizà l’intelligenza artificiale in una assai – è vulemu dì MoltuUn modu -selitu. Sources suggerenu u navigatore integrà l’agente di l’operatore di OpenAi, è approfittate à l’utilizatori di u 400-500 milioni di a cumpagnia

Se u Creatore di Modellu ùn cuntrola ancu l’interfaccia, chì e capacità di e novi capacità sò pussibule? Puderia apre l’implementazione di l’implementazione chì l’accordi di licenze prevenenu attualmente? L’accessu direttu di l’Model à u sviluppu di u mudellu puderia permette l’inserazione rapida è sperimentazione fora di ciò chì i partenari ponu rializà.

Per avà, a prossima megliu apera pò offre hè un agente unificatu chì usa un norgoni unificatu per l’utilizatori di interatta è dumandà nantu à i temi cumplimenti, chì cercanu prisentati, etc.

U verbu: sfarenti navigatori per l’utilizatori sfarenti

Ùn ci hè micca veramente un navigatore supremu, ma secondu u vostru prufilu, ci pò esse un browser “megliu”, dipendente in a vostra priurità:

Per u mainstream: Modu Copilot di Microsoft furnisce u megliu equilibriu di caratteristiche, dispunibilità, è prezzu (libera, per ora). Funziona oghje nantu à Windows è Mac, ùn ci hè bisognu di un accessu speciale, è l’integra naturalmente cù i milioni di u browser di u bordu di u bordu.

Per l’utilizatori di u putere (è riccu): Se i soldi ùn sò micca oggetti, dopu a tarifa mensuale di $ 200 compra u assistente AI più sofisticatu oghje. L’integrazione gmail, automazione putente, è di privacy-prima di primu ghjustificà u costu per i prufessiunali chì vivianu in u so navigatori.

Per a privacy-paranoia: Comet perplexità, malgradu u prezzu. U almacenamentu di dati lucali, codice aperta, u bloccu di l’annunziu integratu creanu una pruposta di privacy impedita. L’opera Aria vene in u sicondu postu cù a so opzione per eseguisce un assistente ai-alimentatu in u locu. Neon puderia sfidà questu quandu lancia, ma per avà, comet è ari stand cum’è i più megliu per stu prufilu d’utilizatore.

Per creativi è tinkerers: Dia offre l’esperienza più raffinata – se pudete uttene l’accessu. U sistema di cumpetenze è a funziunalità di tabulazioni sentenu veramente innovatori, puru puru se u limitu di Mac-Solo è Beta Stato limitu u so appellu.

Per l’avvene-avanti: Aspetta per l’opera Neon o u navigatore di Openai. U Modu di Modu di Neon ùn si pò cunghjunghje u navigatore attuale, mentre l’accessu di u mudellu di l’OpenAi di l’OpenAi puderia sbloccare completamente e novi pussibulità.

In generale intelligente NewsLetTru

Un viaghju in settimanale ai narratu da Gen Model aI generativu.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *