Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Thrustmaster T300RS GT Edition hè un volante da corsa a cinghia pensatu per PlayStation è PC. Cunsiderendu chì hè una GT Edition, questu ùn hè micca u volante di corsa più auspicious. U so disignu piuttostu chjaru ùn hè micca aiutatu da a mancanza di culore. In ogni casu, u materiale di coghju aghjunghjenu un toccu di classe è pare chì hè duru.
I pedali si sentenu ancu durable, è presentanu assai aghjustamenti. In ogni casu, a basa pò scorri nantu à pavimenti lisci, cusì tappeti è tappeti sò megliu.
A stallazione di a basa di a rota nantu à una tavula hè un pocu fastidiu, per via di a vite di fissazione rigida (almenu nantu à l’unità chì aghju avutu), chì necessitanu qualchì lubricazione per fà più faciule. Hè ancu abbastanza pesante, chì significa chì duverete tene in u locu mentre a fissa à una tavula. U mecanismu di clamping hè ancu abbastanza goffo, postu chì hè propensu à spustà fora di a pusizione durante l’installazione, è si mette in u modu di u manicu nantu à a vite di fissazione.
Una volta installatu, duvete attente à a prucedura d’autocalibrazione chì si svolge appena l’accede, cum’è a rota gira rapidamente è in forza. Fortunatamente, questa hè l’unica forma di cunfigurazione quandu si usa l’Edizione T300 RS GT cù una PS5 – cum’è aspettate da un pruduttu PlayStation cun licenza ufficiale.
E cose eranu un pocu più difficili nantu à PC, però. U strumentu di u software ùn si senti micca u più mudernu, è hà pigliatu uni pochi di riavvii per esse correttu è aghjurnà u firmware cù successu. Tuttavia, offre i paràmetri è i tweaks chì vi aspettate di unu di i i migliori volanti da corsacumprese numerose opzioni di feedback di forza.
U T300RS GT Edition funziona bè in certi spazii, ma micca cusì bè in altri. A direzzione hè abbastanza precisa, è i pedali offrenu abbastanza resistenza senza esse troppu duru. Ci hè una tappa cònica opzionale chì pudete installà daretu à u pedale di frenu per dà un sensu diversu di feedback, ma aghju trovu stu viaghju limitatu troppu – chì aghju trovu un pocu troppu cortu per cumincià.
A rota pò ancu sentu assai notchy, soprattuttu à l’iniziu di rotazioni; più notevuli quandu fate i movimenti lenti è graduali chì pudete ghjucà à sims di guida più seduti. I paddles ùn sò micca abbastanti bè ancu, si sentenu un pocu duru in usu.
Mentre a selezzione di u buttone hè bona per l’utilizatori di PlayStation, hè una vergogna chì ùn ci hè micca manopole rotative per l’aghjustamenti tipici di corsa in volu. È nantu à u PC, certi buttoni ùn anu micca travagliatu in a mo spirimintà, ancu s’ellu ùn hè micca esattamente chjaru induve a culpa si trova in questu fronte.
Tutti questi sò delusioni per una rota di stu prezzu. U Thrustmaster T248per esempiu, hè considerablemente più prezzu, ma pensemu chì hè u megliu volante di corsa in generale grazia à u so eccellente rapportu prestazioni-prezzu. Pudete di sicuru spende assai di più nantu à un volante di corsa, cum’è u Thrustmaster T-GT IIMa pensemu chì questu hè u megliu volante di corsa premium in u circondu, cum’è rivali cù i roti di guida diretta – u zenith di a tecnulugia di a rota di corsa.
U T300RS GT Edition custa $ 449.99 / £ 379.99 (circa AU $ 725) è hè dispunibule avà in un culore. Veni cun un set di pedali, ma micca un shifter esternu, anche si pò esse cunnessu.
Questu rende assai più caru cà u Thrustmaster T248, a nostra scelta cum’è u megliu volante da corsa in generale. Questa rota offre pedali simili boni è ci hè piaciutu u feedback di forza cù certi ghjoculi, ma dinò avemu avutu qualchì prublema cù u sensu di a guida.
Se vulete una sperienza più lussuosa di cinturione, allora u Thrustmaster T-GT II hè unu di i migliori in questa categuria, è si avvicina à rivali cù roti di trasmissione diretta di punta. Avemu sempre trovu chì a rotazione ùn era micca cusì perfetta cum’è puderia esse, però, è hè assai più caru cà l’Edizione T300RS GT.
prezzu | $ 449,99 / £ 379,99 (circa AU $ 725) |
Pesu | 20 lbs / 9 kg |
Peak torque | Ùn hè micca dichjaratu |
Features | Rota à liberazione rapida, basa à trè pedali |
Tipu di cunnessione | USB-A |
Cumpatibilità | PS3, PS4, PS5, PC |
Software | Pannellu di cuntrollu Thrustmaster |
U T300RS GT Edition taglia una figura piuttostu blanda, cù un culore monocromaticu è un disignu di rota senza brillo chì ùn riesce à inspirà o eccitazione. Cunsiderendu chì questa hè a variante ufficialmente licenziata da PlayStation è Grand Turismu serie, m’aspittava qualcosa un pocu più speciale.
I pedali sò simili chjaramente, ancu s’è i capi di metalli prestanu un elementu di sofisticazione. Ci hè ancu una tappa cónica opzionale, chì pò esse avvitata daretu à u pedale di frenu per offre un livellu diversu di resistenza.
A rota hà una sensazione satisfacente, essendu nè troppu grossa nè troppu fina. A finitura in pelle si sente resistente, ma offre pocu in u modu di imbottitura. Ci hè ancu qualchì perforazione per aiutà cù l’aderenza, è ùn aghju avutu micca prublema di manighjà in modu sicuru.
Thrustmaster ùn dà micca un pesu per a basa di a rota solu, ma hè raghjone pisanti cù un preghjudiziu versu u fronte, chì pò fà a stallazione un pocu complicata. A basa di pedale, invece, hè assai più ligera, chì pò esse un prublema per quelli chì anu un pavimentu di frizione, cum’è aghju trovu chì era propensu à sliding, salvu chì ùn aghju avutu una catifa o un tappettu sottu.
L’installazione ùn era micca l’esperienza più perfetta. A rota si attacca à a basa relativamente facilmente, esigendu parechje volte di l’anellu Quick Release prima di stringhje un picculu vite per assicurà in u locu. In ogni casu, appiccicà a basa à una tavula hè più stranu. A vite di fissazione in l’unità ch’e aghju avutu ùn hà micca filatu bè, chì necessitava una certa lubrificazione per u funziunamentu currettamente.
Avete da mantene a rota mentre l’attaccate, perchè altrimenti cascarà in avanti. Questu significa stringhjendu a vite di fissazione cù una sola manu, o aduprà u to pettu per appughjà mentre u turnate cù e duie mani, chì hè u metudu chì aghju preferitu. U manicu per vultà u vitu manteneu in u modu di u sistema di attache utilizatu per clamp a basa à a tavula, chì hè un difettu di design fastidiosu. In più, stu sistema di attaccu hè propensu à rotà fora di a pusizione mentre si fissa – un altru difettu fastidiosu.
I pedali anu un numeru piacevule di aghjustamenti, fatti facilmente cù a chjave Allen inclusa. Pudete aghjustà l’altitudine, l’angolo è u spaziu, ancu s’ellu mi piacerebbe una gamma più larga per l’ultime, postu chì aghju trovu chì e mo gammi eranu sempre troppu vicini, ma questu puderia esse un sguardu persunale micca spartutu da l’altri.
L’autocalibrazione per a rota principia quandu a T300RS GT Edition hè stata alimentata è cunnessa, è m’hà pigliatu per sorpresa: hè subitu è abbastanza forte, per quessa, assicuratevi di mantene e vostre mani sanu di a rota.
Per aghjustà diversi parametri di calibrazione è forza di feedback, u Pannellu di cuntrollu Thrustmaster per Windows hè necessariu. Questu ùn hà micca riesciutu à stallà à a prima prova per mè, anche se un paru di riavvii parevanu risolve u prublema. U listessu era veru di un aghjurnamentu di firmware necessariu, ma questu hè successu à a fine.
Una volta in funzione, u pannellu di cuntrollu Thrustmaster offre parechje di l’opzioni di persunalizazione abituale chì vi aspettate di un volante di corsa. Pudete stabilisce l’angolo di rotazione massimu è fà parechje aghjustamenti di feedback di forza, cù paràmetri statici per e forze custanti è periodiche, è ancu dinamiche per l’effetti di primavera è di smorzatore. Tutti questi sò faciuli fà grazia à u layout di basa di l’UI.
Ùn aghju avutu micca prublema per cunnette u T300RS GT Edition à una PS5, facendu cusì faciule d’utilizà cum’è u i migliori volanti da corsa PS5 là fora. U layout di u buttone nantu à a rota hè ancu simile à un controller, chì face a navigazione simplice. Hè una vergogna, però, chì ùn ci sò micca dial rotanti, utili per aghjustà i paràmetri di corsa cumuni cum’è u cuntrollu di trazione è u bilanciu di frenu.
U T300RS GT Edition offre prestazioni miste. A direzzione si senti precisa è precisa, ancu s’è i paddles eranu troppu clicchi per u mo piace, mancanu l’azzione satisfacente offerta di switches ammortizzati megliu.
I pedali furniscenu una resistenza abbastanza per fà sente cumu i vostri inputs si traducenu in u ghjocu, ma abbastanza ligeri per fà fàli facili da pressu senza fatigue. U pedale di l’embrague offre solu a quantità ghjusta di viaghju; mentre chì aghju avutu preferitu un pocu di più per u pedale di frenu, offre ancu abbastanza cuntrollu. Hè ancu rassicurante ponderatu, ancu s’è aghju trovu chì a stoppa conica opzionale aghjunghjia troppu resistenza, è hà ancu diminuitu u viaghju digià desideratu.
Tuttavia, a mo presa principale cù a T300RS GT Edition hè a sensazione notchy di u volante. Ùn importa micca ciò chì fate cù i paràmetri in u Panel di cuntrollu, questu hè sempre presente. L’aghju trovu particularmente notevuli quandu facenu picculi movimenti vicinu à u centru di l’assi, chì pudete fà in sims di guida più lento, in uppusizione à sims di corsa diretta.
L’altri paràmetri dispunibuli in u Pannellu di cuntrollu facenu a diferenza in u rendiment. Ci hè assai spaziu in u feedback di forza per a maiò parte di i gamers per truvà a cunfigurazione ghjusta. U paràmetru massimu era troppu forte per mè, cù a rota chì era troppu dura per girà è si agitava salvaticu quandu perde a trazione in u ghjocu. In cunsiquenza, aghju preferitu avè a forza generale abbastanza bassa, à circa 15%.
I buttoni nantu à a rota tutti facenu abbastanza bè, ma ùn currispondenu micca à a sensazione premium di quelli nantu à u i migliori controller di PC. Aviu avutu un prublema cù u cappellu POV chì ùn hà micca travagliatu cù certi ghjochi di PC, ma questu puderia esse un difettu cù u ghjocu piuttostu cà cù l’input stessu.
Se l’Edizione T300RS GT ùn sona micca bè per voi, fate un ochju à queste alternative eccellenti.
Cella d’intestazione – Colonna 0 | Thrustmaster T300RS GT Edition | Thrustmaster T-GT II | Thrustmaster T248 |
---|---|---|---|
prezzu | $ 449,99 / £ 379,99 (circa AU $ 725) | $ 799.99 / £ 699.99 (circa AU $ 1,211.99) | 129,99 $ / 129,99 £ (circa 249 $ AU) |
Pesu | 20 lbs / 9 kg | 29 lb / 13.150 g | 6 lb / 2.700 g |
Peak torque | Ùn hè micca dichjaratu | Circa. 6 Nm | 3,5 Nm |
Features | Rota à liberazione rapida, basa à trè pedali | Rota staccabile, basa à trè pedali | Trè modi FF, display nantu à a rota, basa à trè pedali |
Tipu di cunnessione | USB-A | USB-A | USB-A |
Cumpatibilità | PS3, PS4, PS5, PC | PlayStation 5, PC | PlayStation 5, PlayStation 4, PC |
Aghju pruvatu a T300RS GT Edition per circa una settimana, durante quale tempu l’aghju utilizatu in PC è PS5. L’aghju stallatu da mè stessu è aghju assicuratu di aghjustà quant’è più paràmetri di hardware è software pussibule, cum’è u posizionamentu di pedale è u feedback di forza. Sfortunatamente, ùn aghju micca pussutu pruvà a T300RS GT Edition cù un shifter esternu.
Aghju ghjucatu Gran Turismo 7 nantu à PS5 è Assetto Corsa in PC – dui sims di corsa di dui livelli nantu à e so piattaforme rispettive. Aghju ancu ghjucatu American Truck Simulator per pruvà a rota per i movimenti di pedale è di guida più lenti è cuntrullati.
Aghju ghjucatu per più di 25 anni, cù i sims di corsa chì sò unu di i mo generi preferiti. Aghju ghjucatu numerosi tituli in diverse sottocategorie cum’è F1, corse di vitture di tour, è rallye.
Leghjite più nantu à cumu testemu
Prima rivista ghjennaghju 2025