​​​​​​​​​​​​​​​​​         

Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

What to expect at CES 2025


Hè u tempu di u più grande spettaculu di tecnulugia di l’annu. CES 2025 hà iniziatu ufficialmente a settimana prossima, cù a maiò parte di i più grandi nomi di l’industria chì si riuniscenu in Las Vegas per annunzià novi prudutti è dimustrà alcune di e tecnulugia più eccitanti chì venenu in tuttu l’annu.

CES hè tradiziunale un spettaculu nantu à i TV, i laptops è a tecnulugia di casa intelligente. Ma hè diventatu sempre più un grande spettaculu per vitture, wearables è tecnulugia di salute, è assai di più. Quist’annu, aspettate chì una abbreviazione apparisce assai in ogni categuria: AI. U ciculu di l’hype di l’IA hè in 2025, è ci hè certu chì l’IA apparisce nantu à a prossima generazione di TV è vitture, piace o micca.

U spettaculu principia ufficialmente u marti 7 di ghjennaghju, ma pudete aspittà chì l’annunzii cumincianu à esce dumenica è luni prima di l’apertura di a mostra è di un ghjornu di cunferenze di stampa.

Eccu i grandi battiti chì aspettemu di vede à u spettaculu.

TV

M’aspettu duie tendenze prevalenti per i televisori à CES 2025: i schermi continuanu à esse più grandi, è e funzioni AI seranu in ogni locu – finu à u puntu di esse inevitabbili. I cunsumatori gravitavanu versu i TV più grandi in l’ultimi anni (parlemu da 75 inch è più), cusì preparate à vede alcuni mudelli giganti OLED è Mini LED da Samsung, LG, TCL, Hisense è altri.

È pudete scumette chì quasi tutti i produttori di TV marcaranu i trucchi alimentati da AI finu à 11 questu annu. L’anu digià fattu cù paràmetri automatici di stampa è audio. Ma cunsiderendu quantu sò diventati populari ChatGPT, Microsoft Copilot è altri assistenti AI, hè solu una questione di tempu (forse pochi ghjorni) prima chì i chatbots truvà u so modu à a vostra prossima TV.

Aspettate chì a notizia più buzziest vene da Samsung è LG. Ma sò assai curiosu di vede ciò chì Panasonic hà in magazzinu dopu un ritornu successu à u mercatu di TV di i Stati Uniti l’annu passatu.

Casa intelligente

CES 2025 serà l’annu di u gadget di casa intelligente. Aghju anticipatu una valanga di annunzii di novi prudutti da cumpagnie cum’è Aqara, Nanoleaf, Tapo, Reolink, SwitchBot, Shelly, Lutron, Lifx, Flic, è Cync, chì sò tutti esposti quist’annu. Spergu di vede una vera innovazione – prudutti chì portanu a casa intelligente à u prossimu livellu – soprattuttu avà chì ci hè a fundazione di A materiaun standard di cunnessione unificatu chì ponu sfruttà.

Una zona chì m’aspettu di vede assai prudutti novi cù caratteristiche eccitanti hè serrature intelligenti. Cù u novu Accessu standard lanciatu l’annu prossimu, stu spaziu hè maturu per disruption. Modi più faciuli, più senza saldatura per trattà cù i serrature è a sicurità hè una necessità universale chì aiuta ancu à purtà i benefici di l’automatizazione di a casa à più persone.

Pudemu vede più schermi di ciò chì vulemu veramente

Un’altra tendenza chì anticipemu chì vedemu in u pianu di u spettaculu hè novi modi per cuntrullà a vostra casa intelligente. Dopu à u successu di Echo Hub di AmazonPensu chì vedemu una mansa di novi interfacce touchscreen chì cunnette cù i vostri dispositi intelligenti di casa è offre un modu per qualcunu in casa per cuntrullà luci, serrature, sfumature è più senza u so telefunu o voce. Pudemu vede più schermi di ciò chì vulemu veramente – Samsung hà digià scuzzulatu u so novu iniziativa “schermi in ogni locu”. è mette un touchscreen in tutti i so apparecchi.

Un altru grande tema serà a robotica. L’aspiratori di robot anu innuvatu à a velocità di deformazione in l’ultimi anni, cù parechji ora capaci di funziunamentu quasi cumplettamente autonomu per spazzà è mop i vostri pavimenti. Cù Ecovacs, Roborock, Dreame, Narwal, è più à u spettaculu, anticipu chì videremu l’aspiratori robot ghjunghje à novi alture.

Infine, a gestione di l’energia in casa serà un tema generale in tutta a casa intelligente in CES. Aspittassi chì a maiò parte di l’annunzii di i prudutti anu un focusu annantu à l’usu di l’energia è / o a cunservazione, ma più impurtante, pensu chì videremu annunzii intornu à novi Sistemi di gestione di l’energia in casa – piattaforme chì sfrutteranu l’IA per orchestrarà a manera in chì a vostra casa usa l’energia per aiutà à cunservà l’energia è à risparmià soldi. Questu hè unu di i motivi più convincenti per aghjunghje a connettività à a vostra casa, ùn importa micca quantu divertenti sò i luci chì cambianu u culore.

– Jennifer Pattison Tuohy

Auto

Pensu chì hè sicuru di dì chì u CES di questu annu pare cum’è u più dorme da una perspettiva di trasportu. A maiò parte di i grandi costruttori di l’automobili di u mondu sò seduti questu, è a maiò parte di l’annunzii tematichi di trasportu sò, bè, digià annunziati in una certa capacità.

Basta à guardà u prughjettu EV cumunu di Afeela, Sony è Honda: aspittemu alcune aghjurnamenti nantu à i preordini è l’esperienza di u cliente, ma questu hè u terzu spettaculu chì vedemu u vechju imminente apparisce.

Questu ùn significa micca chì ùn ci sarà ancu una nutizia eccitante. Honda hè pronta à sparte più dettagli nantu à u so A linea Honda ZeroTeasing dui novi veiculi chì sò sicuru d’inchiri a nostra quota per sedans sleek, aerodinamica cù motivi d’illuminazione cool, cyberpunk-inspired.

BMW hè l’altru fabricatore maiò cù grandi piani CES questu annu. U fabricatore di l’automobile tedesca hà pensatu mostra a piattaforma “Neue Klasse”. chì hè stata scherzu per un paru d’anni, cumprese a so nova visualizazione panoramica iDrive è un sistema operatore novu.

Per esse sicuru, cù a minaccia di tariffi è incentivi ridotti chì si stende nantu à u mercatu EV, ùn hè micca surprisante di vede menu veiculi plug-in in mostra à a mostra. Ma un numeru di pruduttori di veiculi cummirciali, cumpresi John Deere è Oshkosh, pensanu à fà grandi annunzii chì duveranu spuntà u vostru appetite per e macchine alimentate da batterie.

Laptops

U spaziu di u laptop Windows hà vistu una raffica di cambiamenti eccitanti annantu à l’annu passatu, cù Intel, AMD è Qualcomm chì liberanu eccellenti CPU mobili novi in ​​tuttu u 2024. Probabilmente vedemu una pléthora di chips Intel Arrow Lake venenu à i laptops è una gamma. di novi offerte AMD à u spettaculu, ma a vera storia di CES hè prubabilmente tutta di grafica: tuttu u spaziu di u PC si sente chì hè per scoppià cù u lanciu anticipatu di GPU Nvidia di nova generazione.

Continueremu à sente un saccu di lanuce nantu à “PC AI”

U spettaculu di quist’annu offre una volata d’apertura di laptops di ghjoculi è di creazione di cuntenutu custruiti intornu à e novi GPU discrete di serie 50 di Nvidia – è spergu chì significheghja un saltu considerableu di prestazioni sopra a serie 40 invece di solu un aghjurnamentu iterativu cù costi più alti. O forse ùn avete mancu bisognu di una GPU discreta in u vostru laptop per un rendimentu di ghjocu sopra à a media, postu chì e fughe anu indicatu chì AMD avarà un novu robustu. Strix Halo processore cù gràfiche integrate chì rivalizeghjanu ciò chì a GPU RTX 4060 di Nvidia pò fà. Quantu mi piace i GPU di punta, di punta (cum’è quelli chì finiscinu in u numeru 90), aghju ancu scavatu l’idea di un rendimentu megliu trickling down to thiner and lighter machines.

A grafica pò esse a grande storia, ma una altra cosa hè certa: continueremu à sente un saccu di lanuce nantu à i “PC AI”, è hè prubabile di cuntinuà micca assai fora di l’e-mail di travagliu humdrum generati automaticamente è chatbots problematicu. Di sicuru, e traduzioni in diretta sò nifty, ma i più interessanti AI cose chì venenu à i laptops à CES 2025 sò prubabilmente esse qualunque. Nvidia hà in tenda per u so DLSS di prossima generazione.

– Antonio G. Di Benedettu

Lusinghi

Serà un grande annu per i ghjoculi per PC in CES sta volta. Unu di i più grandi annunzii di CES seranu GPU di prossima generazione da Nvidia è AMD. Aspittemu chì Nvidia svelerà e so carte grafiche RTX 50-series in un keynote speciale GeForce u 7 di ghjennaghju. I GPU di prossima generazione di Nvidia sò stati pesantemente filtrata è sò cunsigliati per include una nova funzione di “renduzione neurale” è “tecnologia DLSS avanzata”. Nvidia puderia esse pronta per svelà quant’è cinque carte novi à u CES, cumprese RTX 5090, RTX 5080, RTX 5070 Ti, RTX 5070, è ancu una RTX 5090D per a Cina.

AMD hà ancu prubabilmente annunzià i so novi GPU RDNA 4 à u CES. I rumuri suggerenu una Radeon RX 9070 XT appariscerà à u spettaculu, ma hè più prubabile di cumpete cù l’attuale RTX 4080 di Nvidia cà l’imminente RTX 5080. U RX 9070 XT puderia ancu lancià à fiancu à FSR 4, l’ultima tecnulugia di upscaling d’AMD chì deve esse cumpletamente AI- putenza per cumpete più strettamente cù DLSS di Nvidia.

Ùn saria micca un CES senza novi laptops di ghjocu è l’ultime CPU da Intel è AMD. I rumuri suggerenu Puderemu esse per vede a serie Arrow Lake-H d’Intel di processori per laptop accoppiati cù GPU RTX 50 in una varietà di laptop in CES. Se l’accoppiamentu hè precisu, allora simu obligati à vede una muntagna di laptops di ghjocu cun ellu.

Sè avete aspittatu per aghjurnà u vostru monitor à OLED, allora aspettate ancu di vede assai più opzioni durante u CES. Asus, Samsung, è MSI anu annunziatu tutti primi monitors 27-inch 4K OLED 240HzMSI hà un Monitor OLED 500Hz 1440pè ASRock hà ancu Monitori IPS à 520 Hz per quelli chì volenu ancu ghjucà à 1080p. Cù novi GPU à l’orizzonte, hè un bellu tempu per accoppià cù a prossima generazione di tecnulugia OLED.

Infine, sè vo site interessatu à i ghjoculi per PC, ma ùn vulete micca spende assai nantu à un rig dedicatu o un laptop di ghjocu, i portatili puderanu esse ancu più attrattivi. Sembra chì Lenovo hè per lancià u so propiu SteamOS handheldè hà invitatu à Valve è Microsoft à un speciale avvenimentu portatile di ghjocu à u CES. U “VP di a Next Generation” di Microsoft serà presente, cum’è pare chì Windows duverà cumbatte SteamOS per i ghjoculi per PC nantu à i portatili.

Smartphones

CES ùn hè più un spettaculu telefuninu, ma andaraghju à circà i telefoni micca – Pensu chì saranu caldi quist’annu. I micca-telefoni vi permettenu di fà e cose chì normalmente toccate nantu à u screnu di u vostru telefunu – solu, bè, micca in u vostru telefunu. Occhiali cù càmera, gadgets senza schermi, stu tipu di cose. Sembra chì avemu scopre chì forse Phone ùn deve micca fà tuttu sottu à u sole. Pudemu avè altru gadgets per quandu ùn vulemu Phone, cum’è una camera compactaa piccula tableta e-ink chì gestisce tutte e vostre app di lettura preferite, o un casu di silicone chì trasforma u vostru Apple Watch in un iPod. A cosa chjave hè ch’elli ùn rimpiazzà u vostru telefonu grossista; solu cumplementanu.

Oh, è ci sarà assai AI, naturalmente. Frigoriferi AI, pattini AI, pantaloni AI, ùn sò micca. In modu persunale, mi piacerebbe vede alcuni gadgets AI chì sò veramente utili, ma ùn pruvate micca di fà troppu – più Meta Ray-Bans è menu Humane AI Pin. Pensu sempre i telefunini restanu invinciti cum’è i gadgets AI di u futuru, ma pensu ancu chì ci hè ancu spaziu per alcuni micca telefoni. Spergu cusì, in ogni modu.

Wearables

U Xreal One piglia a avvicinamentu simplice à AR da solu mirroring un altru screnu ghjustu davanti à i vostri ochji.
Image: Xreal

Sembra chì questu hè un altru annu induve i smartwatches piglianu un postu in daretu à più wearables di nicchia. Sò sicuru chì videremu alcuni anelli intelligenti aghjurnati, ma pensu chì i vetri intelligenti, i cuffie AR è i wearables AI dominaranu u pianu di u spettaculu. Nunda abbastanza à a scala di i lunette intelligenti Ray-Ban Meta, Rabbit, o Humane. Pensate à e cumpagnie più chjuche è stabilite in u spaziu chì mostranu ciò chì hè novu è startups valenti desiderosi di spinghje e fruntiere. Quoi qu’il en soit, les lunettes intelligentes et les appareils portables IA ont créé un véritable élan en 2024, et cela se reflétera probablement à CES 2025.

In u fronte di a salute, aghju aspittatu di vede alcune tendenze cuntinue da l’ultimi anni. Roba cum’è apparecchi acustici OTC, monitoraghju di salute remota, è almenu uni pochi di cuncetti stravaganti chì saranu quasi certamente vaporware. Dopu tuttu, ùn hè micca CES, salvu chì una manciata di cumpagnie dicenu chì anu crackatu u codice per u monitoraghju non invasivu di glucose in sangue. È parlendu di AI, aghju definitamente aspittendu à vede più cumpagnie di tecnulugia di salute chì attaccanu chatbots simili à ChatGPT à i dispositi o servizii esistenti.

A tecnulugia di bellezza è altre categurie orientate à e donne anu ancu guadagnatu vapore in l’ultimi anni. L’Oréal hà guidatu stu muvimentu, è sò curiosu di vede cumu a categuria andrà quist’annu dopu assai buzz à u spettaculu di 2024.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *